Jak nakupovat

KRÁSNÝ DEN PŘEJEME A MOC DĚKUJEME, že u nás chcete nakoupit, neuděláte tak radost jen sobě, ale i oběma majitelkám malého rodinného butiku v Olomouci.

 

Vše co si u nás můžete pořídit, samy pečlivě vybíráme a jen velmi vyjímečně u nás najdete dva stejné kousky, nechceme totiž prodávat stovky stejných šatů, chceme, aby pro každou ženu byly ty šaty tak jedinečné, jako je ona sama.

 

NENAŠLA/NENAŠEL JSEM CO JSEM HLEDAL/A

Nevadí, napište nám na IG, whatsapp nebo e-mail a vysněný kousek vám pomůžeme najít, nebo vám zařídíme jeho šití na zakázku.

 

CHCI VÁS NAVŠTÍVIT OSOBNĚ

Tak to budeme nejšťastnější na celém světě:o) Náš butik najdete v Olomouci na adrese Ostružnická 26, pár kroků od Horního náměstí.

Otevírací dobu máme pondělí až pátek 10-18 hodin, v sobotu 10-13 hodin a v neděli odpočíváme.

 

NEMŮŽU SE STAVIT OSOBNĚ, JAK MI ZBOŽÍ POŠLETE?

Balíčky posíláme s dopravcem GLS až k vám domů za 79Kč, pokud vám doručení domů z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, napište nám a domluvíme se na odeslání do výdejního místa Zásilkovny za stejnou cenu.

 

KDY MI BALÍČEK DORAZÍ?

Z pravidla doprava balíčku k vám domů trvá 1-3 pracovní dny, pokud by to mělo být déle, budeme vás předem informovat.

 

JAK MŮŽU ZA SVŮJ NÁKUP ZAPLATIT?

Na našem e-shopu můžete platit online platební kartou, ApplePay, GooglePay nebo klasickým převodem. Pokud se rozhodnete nás navštívit, tak můžete zvolit platbu hotově nebo kartou až při vyzvednutí balíčku u nás.
Na platbu převodem čekáme maximálně 3 pracovní dny, potom zboží uvolníme pro další klienty/ky. 

 

CHCI VRÁTIT ZBOŽÍ

Zboží vždy před zabalením pečlivě kontrolujeme, samozřejmě se může stát cokoliv, tak pokud něco nebude v pořádku, dejte nám vědět, spolu to určitě vyřešíme.

 

IG: luna_butik_cz

e-mail: luna@yollo.cz

Telefon: +420 739 674 255

 

Jako u každého e-shopu, i u nás máte 14 dní na vrácení, ať už je důvod jakýkoliv. Prosím, mějte na paměti, že vrácené zboží musí být čisté, nenošené, nepoškozené, s originál připevněnou Luna cedulkou a odeslané nejpozději do 14 dní od převzetí balíčku.

Zboží nám prosím, s vyplněným formulářem na vrácení, pošlete zpět na adresu uvedenou právě na formuláři.

Zboží, které bude na naši adresu odesláno na dobírku nemůžeme příjmout.

Náklady na dopravu na vrácení zboží jsou na vás.

Pokud se rozhodnete o výměnu za jiné zboží, prosím kontaktujte nás, dopravu zařídíme za vás.

Vrácení nebo výměnu vyřešíme nejpozději do 14 dní.

Kosmetické zboží, svíčky a punčochové zboží není možné z hygienických důvodů vrátit, děkujeme za pochopení.

 

CHCI REKLAMOVAT ZBOŽÍ

Na naše zboží máte záruku 2 roky, pokud se u něj objeví nějaká závada, kontaktujte nás prosím a zboží s vyplněným reklamačním formulářem pošlete opět na adresu uvedenou na formuláři.

Na vyřízení reklamace máme 30 dní, ale uděláme vše pro to, abychom to zvládly co nejrychleji.

 

Užijte si nakupování u nás a mějte krásný a úspěšný den, Jana a Sabi.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz